Мер Сум запропонував рекламувати те, що практично неможливо використовувати …

На нараді в Сумській міській раді 11 жовтня міський голова у зв’язку з планованим подорожчанням вартості проїзду в комунальному транспорті з 16 жовтня до 6 гривень запропонував КП «Сумиелектроавтотранс» провести рекламну кампанію – щоб сумчани більш активно користувалися проїзними.

«Загальний (на автобус і тролейбус) проїзний квиток коштує у нас 360 грн. Якщо ви їздите 2+2 (два рази на день на тролейбусі і два – на автобусі), то протягом місяця з проїзним для вас проїзд, як і раніше, обійдеться в 4 грн. А якщо їздити більше (наприклад, цим проїзним буде користуватися вся родина), вийде ще дешевше. Це вигідно. Тим більше, якщо говорити про проїзні на тролейбус (240 грн.), то вартість проїзду можна зменшити до 2 грн», – заявив мер.

Логіка у всіх цих розрахунках, безумовно, є. Але проблема полягає в тому, що ці правила діють тільки в некарантинний час. У період карантину (коли транспорт їздить тільки за кількістю сидячих місць) сісти у тролейбус практично неможливо. По-перше, транспорт, як правило, йде заповненим від кінцевої. По-друге, молодь, яка платить за проїзд, намагається поступатися місцем людям похилого віку та сумчанам-пільговикам. От і виходить, що купувати проїзний поки що немає сенсу.

Але мер Сум цього не знає, оскільки не користується послугами комунального транспорту.

ВШ

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *