Підприємство, яке має поставити в Суми 9 тролейбусів — збанкрутувало

загрузка...

За два місяці Сумами мають почати курсувати дев’ять нових тролейбусів з кондиціонерами. Це буде перша партія з 19-тьох машин, які місто купує за кредитні гроші Європейського інвестиційного банку. Виготовляє машини підприємство, щодо якого 17 лютого у Дніпрі буде суд у справі про банкрутство. Суспільне з’ясовувало, які гарантії того, що замовлені тролейбуси приїдуть у Суми.

Подібні тролейбуси їздять Сумами з липня 2019 року.

Договір про постачання нових уклали у червні 2020-го. Зі слів начальника відділу технічного контролю КП «Електроавтотранс» Володимира Солдатова, першу партію — дев’ять одиниць — чекають за місяць.

“Модель така ж сама — «Богдан» Т-70-117, але будуть такі зміни: кондиціонери будуть в салоні тролейбуса облаштовані та в кабіні водія. Також буде автономний хід до 20 км”», – каже Солдатов.

За словами директора підприємства Андрія Новика, до кінця квітня повинні надійти всі 19 тролейбусів, що їх місто купує в кредит за 4 млн євро від Європейського інвестиційного банку.

“Партію з дев’яти тролейбусів ми повинні отримати до 15-го березня. Десь у 20-их числах лютого ми з мером виїдемо до Луцька. Контролюємо в Луцьку вже готовність цих тролейбусів”, – говорить директор підприємства.

28 грудня 2020 року на офіційному сайті постачальника – корпорації «Богдан» з’явилася інформація: щодо їхньої дочірньої компанії «Богдан Моторс» відкрита процедура банкрутства. У Єдиному реєстрі судових рішень є ухвала Господарського суду Дніпропетровської області про це — на 17 лютого призначили перше засідання.

Кредитні тролейбуси: чи отримають Суми транспорт від збанкрутілого постачальника
фото Суспільне Суми

На заводі стверджують, що це не вплине на виконання сумського замовлення.

“Чекайте тролейбусів. Можете подивитися всі спеціалізовані видання «Автоконсалтинг» і таке інше. Ось нещодавно передали Луцьку тролейбуси чотири одиниці. Тому, працюємо, все добре», – каже представник заводу-виробника ДП “Автоскладальний завод № 1” “Богдан Моторс” Ігор Стецюк.

Читати також: Вакцинація на Сумщині: хто отримає щеплення від COVID-19 першим?

Нині вартість одного нового тролейбуса, який купує місто, разом з ПДВ — понад 8 млн грн. Схожі тролейбуси без кондиціонера та з меншим запасом аварійного ходу два роки тому купували на 2,5 млн дешевше. Проте, за майже таку ж суму кредиту — 4,3 млн євро — Луцьк придбає 29 тролейбусів, а Суми – 19. Чому так, пояснив координатор ГО «Сумська платформа реформ» Максим Корнієнко.

«Там були певні умови співфінансування. Питання тоді до міської влади: чому нам не оголосили таку можливість, що певну частину можна доплатити з бюджету, але отримати набагато більше тролейбусів», – говорить Корнієнко.

suspilne

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *