Де у Сумах відремонтують ліфти цього року (перелік будинків)

2 липня планово-бюджетна депутатська комісія Сумської міськради погодила виправлений титульний список з капремонту ліфтів на поточний рік за програмою співфінансування 90/10. Нагадаємо: цієї весни в Сумах вибухнув скандал, пов’язаний з несправедливим розподілом бюджетного фінансування на капремонт житлових будинків, зокрема – ліфтів. Асоціація ОСББ «Сумщина» звинуватила департамент інфраструктури в тому, що в порушення порядку, затвердженого сесією міськради, чиновники включили до титульного списку кілька багатоповерхівок, які подали неповний пакет документів, тим самим витіснивши з черги ті будинки, у яких з документами все було в порядку.
У департаменті інфраструктури було проведено службове розслідування, після чого титульний список переробили і повторно подали на узгодження профільних депутатських комісій. В кінці червня комісія з ЖКГ погодила новий список, після чого його мала погодити і планово-бюджетна комісія. У новий список потрапили лише 5 будинків (4 ОСББ та 1 звичайний), де відремонтують в цілому 11 ліфтів на загальну суму 9 млн. грн. Список щасливчиків виглядає так: вул. Інтернаціоналістів, 41 (вантажопасажирський ліфт) – 1,1 млн. грн., вул. СКД, 4 (1-й та 2-й під’їзди) – 1,53 млн. грн., вул. Ковпака, 91 (1-й, 2-й, 3-й під’їзди) – 2,35 млн. грн., вул. Ковпака, 89 (1-й, 2-й під’їзди) – 1,57 млн. грн., вул. Ковпака, 81в (1-й, 2-й під’їзди) – 1,49 млн. грн., вул. Інтернаціоналістів, 22 (7-й під’їзд) – 540 тис. грн. Більше грошей в бюджеті на вказані цілі немає. Принаймні поки що. За інформацією начальника житлового відділу департаменту інфраструктури Тетяни Власенко, на сьогодні по капремонту ліфтів у них накопичилося заявок від мешканців, які вже зібрали свою частину коштів (10%), на 43 млн. грн. А грошей на програму співфінансування департаменту не те що не додали, а ще й забрали 4,5 млн. грн., перенаправивши їх на закупівлю комп’ютерної техніки для виконавчих органів за програмою «Автоматизація муніципальних комунікаційних систем». Тому, звичайно, люди обурюються і хочуть знати, коли можна розраховувати на додаткове фінансування. Адже це ті найактивніші мешканці, яких чиновники так завзято закликають самоорганізовуватися й брати утримання будинку в свої руки, а обіцяної підтримки від міста вони так і не отримали. Та й до процедури прийому документів у мешканців великі претензії.- Я почула дуже багато скарг від мешканців свого округу з приводу прийому документів, – розповіла член депутатської комісії Ірина Рибальченко. – Наприклад, будинок на вул. Г.Кондратьева, 211, де не працюють ліфти в двох під’їздах. Вони подавали документи на співфінансування ще в минулому році, потім в січні поточного року знову подавали. Але тільки 28 травня у них вийшло подати повний пакет необхідних документів, і в підсумку вони вже не потрапили в цей список на фінансування, вони виявилися тільки десятими в черзі. А все тому, що в департаменті інфраструктури їм ніхто не озвучував зауваження до їх переліку документів. Ніхто не пояснював, де помилки, що потрібно виправити або донести. Чотири місяці не було жодної відповіді від департаменту! Люди дуже сильно обурені і ображені на міську владу.На це Т.Власенко сказала, що положення про співфінансування капремонту ліфтів, де прописана вся процедура і перелік документів, є на сайті мерії.Там же оприлюднюються і всі зміни, які в нього вносяться. Однак, на думку членів комісії, навряд чи це можна назвати достатньою «комунікацією» з мешканцями.У підсумку депутатська комісія прийняла не одне, а кілька рішень з цього питання. По-перше, дала протокольне доручення департаменту фінансів підготувати і внести на найближчу сесію міськради пропозицію про те, щоб повернути 4,5 млн. грн., які були зняті на закупівлю комп’ютерів, назад на капремонт ліфтів.

По-друге – рекомендувала меру створити окрему спеціальну депутатську комісію (з декількох представників комісії ЖКГ і планово-бюджетної комісії) на чолі з самим мером, яка б опрацьовувала всі питання, пов’язані з формуванням титульних списків. Щоб в майбутньому більше не було таких «косяків» і довгих розборок, як вийшло цього разу.

– До тих пір, поки мер не розбереться з директором департаменту інфраструктури, у нас і далі такий бардак буде тривати. Особисто у мене стільки питань до цього департаменту, що ви просто не уявляєте! Так не повинно бути … – резюмував голова планово-бюджетної комісії Володимир Шилов.

Що ж стосується узгодження нового титульного списку, то, хоч питання й залишилися (як до самого списку, так і до процедури його формування), все ж комісія вирішила його затвердити. Головним чином тому, що далі тягнути вже нікуди: на дворі липень, люди давно зібрали свою частину грошей і чекають, а ніякі роботи ще навіть не починалися.

 

shans.com.ua

 

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *