У Сумах магазин оштрафували за рекламу в соцмережі із зображенням пляшки вина

Головное управління Держпродспоживслужби в Сумській області повідомляє, що під час здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу було виявлено ряд порушень.

Так, у квітні 2020 року спеціалістами Держпродспоживслужби були встановлені наступні порушення: у соціальній мережі www.facebook.com розміщена реклама одного з супермаркетів м. Суми з зображенням паски та пляшки вина, які пропонувались до продажу. Це є порушенням ст. 22. Закону України «Про рекламу», якою передбачено заборону реклами алкогольних напоїв, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої за допомогою заходів рекламного характеру.


 За вказане порушення та у зв’язку з ненаданням інформації про вартість розміщеної реклами до суб’єкта господарювання були застосовані штрафні санкції в сукупному розмірі 6783 грн.

 Оскільки підприємство не сплатило добровільно у визначений термін накладені штрафи, Держпродспоживслужба звернулась до суду про стягнення накладених та несплачених штрафних санкцій в примусовому порядку.

Читати також: У Сумах п’ять будинків і кілька гуртожитків, які опалює виш, залишилися без тепла

 Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва з суб’єкта господарювання стягнуто добровільно несплачений штраф в розмірі 6783 грн. на користь державного бюджету.

 Крім того, на вітринному склі в торгово-розважальному центрі Сум було встановлено   розміщення реклами у вигляді трьох спеціальних рекламних конструкцій з написами : «-50%», «-50% НА ВСЕ» та наліпок з написами: «УВАГА!!!», «-50% НА ВСЕ». Зазначена реклама не містила дати початку і закінчення знижки цін на продукцію, а це порушення ч.5 ст. 8 Закону.

 До суб’єкта підприємницької діяльності застосовано штраф в сумі 5083 грн, який підприємцем оскаржено до суду. Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду по справі до Головного управління, про визнання незаконним та скасування рішення, даний позов залишено без задоволення, а рішення, яким накладено штраф визнано правомірним.

 Головне управління звернулось до суду щодо примусового стягнення застосованого штрафу з суб’єкта підприємницької діяльності.

 Загалом за 2021 рік в судовому порядку було доведено законність 8 рішень про застосування штрафних санкцій та стягнуто 34 тис. грн. за порушення законодавства про рекламу.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *