Чернігівський автозавод звинувачує Сумську ОДА в тендерній дискримінації

Український виробник автобусів ТОВ «Чернігівський автозавод» (ЧАЗ), що входить в корпорацію «Еталон», називає критичною ситуацію на підприємстві, яка може призвести до його зупинки, через триваючі фактів дискримінації в тендерах на закупівлю шкільних автобусів за держкошти, -пише fixygen.ua

«Ми не зможемо випускати автобуси, якщо не буде їх реалізації, а наша зарплата напряму залежить від кількості вироблених одиниць. Якщо у заводу не буде коштів на планову закупівлю комплектуючих, то відразу зупиниться конвеєр, а це — перший крок до втрати заробітку і робочого місця . Ми вже мали такий досвід в 2008 році. Другий раз організувати виробництво «з нуля» буде неможливо «, — йдеться у відкритому листі трудового колективу ЧАЗ на адресу прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, оприлюдненого на прес-конференції в Києві в четвер.

 

Як зазначив директор ЧАЗ Андрій Савченко, після приїзду на завод Шмигаль в травні поточного року, в рамках якого він був проінформований про факти нечесної конкуренції, коли в тендерній документації використовуються не зазначені в законодавстві або в держстандартах норми (наприклад, різниця на 100 мм в колісній базі), певні зрушення є, однак деякі облдержадміністрації (ОДА) продовжують прописувати такі умови в тендерах на закупівлю шкільних автобусів.

Читати також: Керівником Сумської окружної прокуратури призначено Сергія Таранушича

«На сьогодні держава в особі таких ОДА, як Полтавська, Миколаївська, Луганська, Херсонська, Сумська, Київська, а також багато територіальні громади не розглядають нашу продукцію для придбання за бюджетні кошти тільки через відмінності колісної бази на 100 мм від конкурентів», — йдеться у відкритому листі.

Савченко зазначив, що замовник має право визначати технічні характеристики автобусів, і не можна обмежувати такі вимоги, як потужність двигуна з урахуванням місцевості експлуатації, кількості місць для сидіння або гальмівної системи, але, за оцінками фахівців, різниця в колісній базі в 100 мм не робить ніякого впливу на експлуатаційні властивості автобусів.

«Практично жоден із замовників так і не зміг пояснити необхідність внесення такої вимоги», — зазначив Савченко.

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *