Чернігівський автозавод звинувачує Сумську ОДА в тендерній дискримінації

Український виробник автобусів ТОВ “Чернігівський автозавод” (ЧАЗ), що входить в корпорацію “Еталон”, називає критичною ситуацію на підприємстві, яка може призвести до його зупинки, через триваючі фактів дискримінації в тендерах на закупівлю шкільних автобусів за держкошти, -пише fixygen.ua

“Ми не зможемо випускати автобуси, якщо не буде їх реалізації, а наша зарплата напряму залежить від кількості вироблених одиниць. Якщо у заводу не буде коштів на планову закупівлю комплектуючих, то відразу зупиниться конвеєр, а це – перший крок до втрати заробітку і робочого місця . Ми вже мали такий досвід в 2008 році. Другий раз організувати виробництво “з нуля” буде неможливо “, – йдеться у відкритому листі трудового колективу ЧАЗ на адресу прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, оприлюдненого на прес-конференції в Києві в четвер.

 

Як зазначив директор ЧАЗ Андрій Савченко, після приїзду на завод Шмигаль в травні поточного року, в рамках якого він був проінформований про факти нечесної конкуренції, коли в тендерній документації використовуються не зазначені в законодавстві або в держстандартах норми (наприклад, різниця на 100 мм в колісній базі), певні зрушення є, однак деякі облдержадміністрації (ОДА) продовжують прописувати такі умови в тендерах на закупівлю шкільних автобусів.

Читати також: Керівником Сумської окружної прокуратури призначено Сергія Таранушича

“На сьогодні держава в особі таких ОДА, як Полтавська, Миколаївська, Луганська, Херсонська, Сумська, Київська, а також багато територіальні громади не розглядають нашу продукцію для придбання за бюджетні кошти тільки через відмінності колісної бази на 100 мм від конкурентів”, – йдеться у відкритому листі.

Савченко зазначив, що замовник має право визначати технічні характеристики автобусів, і не можна обмежувати такі вимоги, як потужність двигуна з урахуванням місцевості експлуатації, кількості місць для сидіння або гальмівної системи, але, за оцінками фахівців, різниця в колісній базі в 100 мм не робить ніякого впливу на експлуатаційні властивості автобусів.

“Практично жоден із замовників так і не зміг пояснити необхідність внесення такої вимоги”, – зазначив Савченко.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *