Губернатор Сумщини Дмитро Живицький натякнув підлеглим про кадрові зміни

загрузка...

На цьому голова Сумської облдержадміністрації наголосив під час наради з керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації

«Виконання доручень Офісу Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО та Уряду має бути в пріоритеті кожного, хто працює в облдержадміністрації, – підкреслив Дмитро ЖИВИЦЬКИЙ. – І ми з вами маємо організувати так роботу, щоб ці завдання виконувалися вчасно та якісно».

Зокрема мова йшла про виконання Програми Президента України «Велике будівництво»; завершення робіт щодо створення нової системи здорового харчування в українських школах; пришвидшення темпів будівельно-монтажних робіт на об’єктах, спорудження яких заплановане до кінця цього року; реалізацію проекту «Активні парки»; проведення вакцинальної кампанії проти COVID-19; дообладнання всіх ліжок в реанімаціях закладів охорони здоров’я «першої хвилі» централізованою подачею кисню; забезпечення ефективної роботи габаритно-вагових комплексів тощо.

Читати також: Департамент інфраструктури Сумської міськради закуповує урни по 8600 грн

Також голова облдержадміністрації наголосив, що цього року обов’язково мають бути здані в експлуатацію всі амбулаторії.

 Дмитро Живицький констатував, що за багатьма напрямками робота завалена, особливо щодо виконання будівельно-монтажних робіт на об’єктах області, реалізації проектів за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку. Він наголосив, що керівники структурних підрозділів облдержадміністрації або «підтягують хвости» до 1 вересня, або визнають свою неспроможність ефективно працювати і йдуть працювати в інше місце.

«Приходьте до мене лише зі шляхами вирішення проблеми, а не зі словами, що це зробити неможливо, – звернувся голова облдержадміністрації до учасників наради. – А щодо тих керівників структурних підрозділів, які виконуватимуть завдання формально, або недотримуватимуться термінів виконання, я прийматиму кадрові рішення».

Сайт ОДА

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *