Вона обладнана усією необхідною оргтехнікою для сканування документів, ксерокопіювання, доступу до порталу «Дія» та інших електронних сервісів.

Тут можна самостійно подавати заяви онлайн, отримувати довідки, перевіряти статус документів та скористатися іншими державними послугами без черг і очікування. У разі потреби співробітники ЦНАПу готові надати допомогу в користуванні комп’ютером та електронними сервісами.

«Ми прагнемо, щоб кожен сум’янин мав можливість швидко, зручно і самостійно отримувати потрібні послуги без черг та зайвих очікувань. Це — про комфорт, ефективність і сучасний підхід до обслуговування громадян», – зазначила заступник міського голови Римма Бикова.

Проєкт втілено за підтримки Програма EGAP, яку фінансує Швейцарська агенція розвитку та співробітництва та реалізує Фонд Східна Європа.

Джерело СМР

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *