Пасажирська логістика в межах Сумської громади потребує коригування у зв’язку із безпековою ситуацією на прифронтовій території.

Після того, як (у різний час)деякі автобуси, що здійснювали пасажирські перевезення, потрапили під ворожі дронові атаки, окремі приватні перевізники або зовсім не випускають автобуси на небезпечні маршрути, або ж перевезення здійснюються нерегулярно. Однак людям, які працюють в Сумах, чи приїздять до обласного центру у справах,  треба добиратися до своїх домівок.

Начальник Сумської міської військової адміністрації Сергій Кривошеєнко розповідає:

«Робимо все, аби мінімізувати небезпеку в дорозі: облаштували проїзні шляхи антидроновим покриттям – понад 42 км доріг в межах Сумської територіальної громади. Водночас до тих населених пунктів, де фіксується підвищена небезпека, перевезення громадським транспортом призупиняється».

На сьогодні утворилося кілька проблемних напрямків, за якими здійснюються пасажирські перевезення. Надходять численні скарги від мешканців та старостстаростинських округів на відсутність автобусів на маршрутах, недотримання графіків, нестабільний рух  та переповненість транспорту щодо автобусних сполучень:Суми–Стецьківка; Суми–Велика Чернеччина; Тополянська–Василівка. По кожному конкретному напрямку ситуація вивчається та буде прийняте оптимальне рішення.

Сергій Кривошеєнко пояснює:

«Підписав розпорядження про забезпечення належного функціонування пасажирських перевезень на території Сумської громади. Зобов’язав управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку СМР залучати на міські та приміські маршрути автобуси, які громада отримала як гуманітарну допомогу. У разі потреби – вводити додаткові автобуси на міських та приміських маршрутах. У цьому ж документі йдеться про дотримання перевізниками договірних умов та здійснення перевірок виконання договірних зобов’язань».

Так, наразі за участі управління розвитку громади Сумської міської військової адміністрації здійснюються моніторинги виконання перевізниками договірних зобов’язань: щодо дотримання графіків руху, утримання транспорту в належному технічному стані та інших обов’язкових умов здійснення пасажирських перевезень. 

Згідно з чинним законодавством, якщо перевізник відмовляється від здійснення перевезень, або здійснює їх недобросовісно, це є підставою для перегляду та припинення договірних відносин.

На маршрут, який є в офіційно затвердженому Переліку маршрутів, оголошується конкурс, тривалість процедури конкурсу сягає кількох місяців.

Тим часом, згідно із Законом про правовий режим воєнного стану, затверджуються необхідні транспортні маршрути та графіки, які здійснюватиме комунальний транспорт. Вони можуть функціонувати тимчасово – до оголошення результатів конкурсу. 

Від фахівців надходять пропозиції щодо перегляду схеми руху пасажирського транспорту з метою оптимізації деяких напрямків. У процесі налагодження транспортної системи й ці пропозиції можуть бути розглянутими.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *