Чому в Сумах зникли деякі маршрути?

До редакції звернулася сумчанка: «В мене питання з приводу маршруту №3, який обслуговує напрямок «Аеропорт – вул. Героїв Крут». Із кінцевої зупинки, 12-го мікрорайону ходить лише два тролейбуси №5 «Роменська – вул. Героїв Крут» і № 14 «Аеропорт – вул. Героїв Крут». Зранку на 8-му годину на роботу на вул. Петропавлівську ще встигаю дістатися, а ось назад – проблема. По графіку тролейбуса час очікування на зупинці біля Петропавлівського кладовища більше 40 хвилин. Інші маршрути наших «жовторотих» таксі можна відслідкувати за різними додатками, а 3-й взагалі відсутній. Коли спитала водія, чому маршрутка не відображається на GPS, він відповів: «Машина є кожні 10 хвилин». Це мене дуже здивувало, бо як правило стоїш 30-50 хвилин, щоб потім влізти. Шановний Олександр Лисенко, ви б не могли посприяти обладнанню цього маршруту навігаційними системами? В районі вул. Петропавлівської розташовані доволі великі підприємства: Центральна лікарня, інфекційна лікарня, станція переливання крові та багато інших. Люди повинні якось добиратися на роботу та додому!».

Як розповіла Юлія ЛОГВИН, керівник Сумської міської Асоціації перевізників, виявляється, маршрут №3 «Аеропорт – вул. Героїв Крут», №1 «СумДПУ ім.Макаренка – вул. Гамалія», № 14 «Тимірязівка – З/вокзал», як і деякі інші – не працюють, підприємці відмовились від маршрутів, тому автобуси і не відображаються на GPS-додатках міста.

– Що ж стосується взагалі роботи GPS-трекерів на діючих маршрутах, то відслідкувати місцезнаходження автобусів можна на декількох додатках, наприклад http://www.gps.sumy.ua/. Але, звісно, іноді виникають проблеми. Наприклад, декілька днів тому інтернет «ліг», і відповідно автобуси не відображалися на інтернет-ресурсах. Крім того, якщо виникають несправності в обладнанні, ремонтує його тільки підприємець, от і доводиться чекати, поки їх усунуть, – каже очільник Асоціації.

Читати також: Організував канал переправлення людей через кордон до рф – на Сумщині повідомлено про підозру співробітнику прикордонної служби

Чи може комунальний транспорт міста вирішити питання по маршрутах, які перестали діяти? Як нам повідомили в відділі транспорту Сумської міськради, на маршрути, від яких відмовились підприємці, влада намагається знайти нових перевізників, що погодяться працювати. Для цього на сайті міськради неодноразово публікували оголошення такого змісту: «На період дії воєнного стану для роботи на міських автобусних маршрутах загального користування, що тимчасово не обслуговуються, запрошуються суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи-підприємці), які мають в наявності: ліцензію на відповідний вид діяльності; пасажирські автобуси загальною пасажиромісткістю від 23 місць. Пропозиції надавати до відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг на електронну пошту: transport@smr.gov.ua, телефон для довідок: 700-667». Але поки що бажаючі так і не з”явилися.

– Що стосується 12 мікрорайону, то його обслуговують не два, а три маршрути – №№5, 10А та 14, на яких працює в середньому по три тролейбуси, а на 10А – чотири, – розповідає речниця КП «Електроавтотранс» Ірина Крячко. – На маршруті №14 три останні рейси від аеропорту по робочих днях здійснюються в 17.22, 18.03 и 19.07, до дев’ятої години вечора доїхати до 12 мкр. можна на маршруті №№5 і 10А. Можливо, доведеться діставатися на двох одиницях транспорту, але поки що так, додати більше тролейбусів на маршрути неможливо, а от скоригувати розклад руху можна, але не за проханням одного пасажира, а групи, хоча б осіб 15. Графіки руху складаються з урахуванням підприємств і установ, які знаходяться вздовж маршрутів. Якщо роботодавець піклується про своїх робітників, або є профспілка, активісти, вони можуть офіційно звернутися до адміністрації КП «Електроавтотранс» у телефонному режимі, а краще письмово, з проханням відредагувати розклад і вказати часові рамки, щоб тролейбус чи автобус приходив на 10 чи 15 хвилин раніше, або пізніше. Наш керівник руху зв’язується з підприємством і уточнює деталі. Якщо можливо це зробити, йдемо назустріч. Але не забувайте, що добре одним, може бути незручним для інших пасажирів.

Ще хочу додати кілька слів щодо розкладу руху. Він є на наших сторінках у соцмережах: Фейбусці, Телеграм-каналі. Якщо комусь незручно, ми можемо переслати посилання на розклад на ваш номер у вайбері, для цього можна звернутися на нашу гарячу лінію, номер телефону розміщений у кожному комунальному автобусі і тролейбусі: (050) 405-60-60. Кожні три місяці ми переглядаємо розклад. Наприклад, у березні відкоригували розклад руху тролейбуса №4, подовжили його, усі зміни внесли в розклад і оновили. На офіційному сайті підприємства розкладу руху немає – на період дії воєнного стану.

ВШ

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *