Відділ Конотопської міської ради по роботі із суб’єктами підприємницької діяльності інформує про результати розгляду звернень громадян щодо захисту прав споживачів упродовж першого півріччя 2025 року.
За вказаний період до відділу надійшло 29 усних звернень споживачів. З них 70,7% вирішено позитивно шляхом відновлення порушених прав. Іншим заявникам надано детальні роз’яснення відповідно до чинного законодавства.
Більшість звернень громадян стосувалися відмови продавців у поверненні чи обміні неякісних товарів (побутової техніки, мобільних телефонів, електронних приладів).
Також споживачі скаржилися на: відмову продавців у виконанні гарантійних зобов’язань, наданні доступної, достовірної інформації про продукцію та її виробника, порушення прав при придбанні товарів в інтернет – магазинах.
У результаті вжитих заходів споживачам повернуто кошти на загальну суму 29,9 тис. грн за неякісні товари та послуги.
З метою підвищення рівня обізнаності населення щодо прав споживачів, вимог законодавства, правил торгівлі та якості товарів у соціальній мережі Facebook протягом І півріччя 2025 року розміщено 30 публікацій інформаційного характеру.Нагадуємо, що мешканці громади можуть звертатися до нашого відділу за консультаціями та допомогою у разі порушення їх прав як споживачів за телефоном:
+38 068 848 8247
Джерело Конопська міська рада