21 червня біля одного з магазинів на вул. Харківській у Сумах наш журналіст став свідком ситуації, яка його просто шокувала.
Накрапував дощ. У цей час жінка, яка привезла продукти до магазину (готові до вживання продукти, які не були в упаковці – авт), просто на проїжджій частині, фактично в калюжі, встановила ваги, голими руками перекладала продукти з ящиків у пакет, зважувала її та заносила до магазину.
На зауваження журналіста вона ніяк не відреагувала.
Ми надіслали письмовий запит власнику магазину, а також до Держпродспоживслужби в Сумській області, в якому описали ситуацію та попросили прокоментувати її.
Через деякий час нам передзвонила представниця власника магазину, яка погодилася, що зафіксована ситуація не допустима і не має повторитись у майбутньому. За словами нашої співрозмовниці, з жінкою на фото (постачальник) відразу ж було розірвано договір.
У письмовій відповіді на наш запит власник магазину офіційно підтвердив, що з постачальником попрощалися, і вибачився перед покупцями, які, крім нашого журналіста, могли бути свідками порушення та розчаруватися магазином в результаті побаченого. Також до відповіді було додано пояснювальну записку від ФОП, у якій вона повністю визнала свою провину.
Враховуючи те, що всіма причетними було визнано факт порушення та (сподіваємося, що щиро) вжито заходів для не повторення ситуації в майбутньому, ми не надіслали офіційної заяви до Держпродспоживслужби і не вказуємо назву магазину. Цього разу!
У свою чергу Держпродспоживслужба у Сумській області у своїй відповіді нагадала нам і нашим читачам, що якщо хтось став свідком порушень, пов’язаних з продуктами харчування, а також у разі порушення прав споживача, необхідно зафіксувати їх, написати заяву до Держпродспоживслужби, вказавши дані: адресу магазину, точну назву підприємства та надавши докази.
Ну а ми, у свою чергу, щиро бажаємо читачам не опинятися в подібних ситуаціях, щоб не було потреби застосовувати це все на практиці.
Автор Микита Вернидуб