Чат-бот Сумської громади: помічник у твоєму смартфоні

Чому в мене немає води? Куди повідомити про аварійне дерево чи яму на дорозі? Хто мій депутат у окрузі? Де можна отримати гуманітарну допомогу?

Сумчани досить часто звертаються з подібними питаннями до представників ЗМІ, і здебільшого журналісти рекомендують звернутися до «Служби 15-80». Але, на жаль, туди не завжди можна було швидко додзвонитися.

Тому, враховуючи, що сьогодні більшість мешканців обласного центру користуються смартфонами з доступом до Інтернету, було створено міський чат-бот «Суми 15-80» – ефективний, зручний канал комунікації між мешканцями громади, надавачами послуг та місцевою владою. За його допомогою здійснюється оперативне інформування мешканців про актуальні питання життєзабезпечення громади, приймаються повідомлення про аварійні ситуації та інші проблеми.

Користуватися чат-ботом «Суми 15-80» дуже просто – необхідно лише встановити на свій смартфон Viber або Telegram, бот розміщений на платформах цих месенджерів і доступний для користувачів 24/7.

Минулого тижня для представників кількох громадських та волонтерських організацій Сум ми провели маленький тренінг, під час якого познайомили з можливостями цього бота-помічника.

Сумчани були здивовані, що за допомогою бота можна не тільки контролювати виконання своїх заявок, а навіть оцінювати роботу комунальних служб чи підприємств.

Для того, щоб користуватися ботом, необхідно відсканувати QR-код будь-якого зручного вам месенджера або скористатися посиланнями вище.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *