Маршрут №65 у Сумах: так прибутковий він був чи ні?
|![](https://scontent.fiev25-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/84847430_507940013260259_5384006792780972032_n.png?_nc_cat=110&_nc_ohc=U3Hk6z7uq_YAX8ECIFr&_nc_ht=scontent.fiev25-2.fna&oh=b48bd1e9c938a79db6c131d831066fbe&oe=5EBBFD99)
Хто в Сумах знищує прибуткові для КП маршрути?
26 грудня 2017 року Сумах з’явився новий автобусний маршрут №65 «Героїв-Крут – Автовокзал».
![](https://scontent.fiev25-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/85050355_507940006593593_8791247100802236416_n.png?_nc_cat=101&_nc_ohc=xjT1dhwm7Z8AX99zxlU&_nc_ht=scontent.fiev25-1.fna&oh=743e7f8d27f3a091cb22005b011bf825&oe=5ED5E3A2)
Все було чудово, на маршруті працювали нові красиві автобуси по 100 місць. І в цей же час транспортні активісти намагалися довести, що маршрут автобуса дублює деякі інші маршрути і буде збитковим, але керівництво КП і транспортний відділ Сумської міськради запевняли, НІ ви що, це один з найбільш прибуткових маршрутів в місті!
![](https://scontent.fiev25-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/84863136_507939856593608_4478507187181715456_n.png?_nc_cat=110&_nc_ohc=N1PrBKx_eegAX9TTmM0&_nc_ht=scontent.fiev25-2.fna&oh=090c8808f03159cc532a1496c748ffd4&oe=5EC37360)
З розумними людьми не можна сперечатися, треба погоджуватися! І всі замовкли, щоб подивитися, що ж буде далі. Подивилися, зрозуміли і вирішили, що з цим треба щось вирішувати, адже ресурс КП явно використовується в збиток підприємству.
З’явилася петиція активіста Шаванова А.С. «Використати всі нові комунальні автобуси великої місткості для негайного відкриття маршруту 3А «Аеропорт – Інтернаціоналістів» «Єдина система місцевих петицій» (http://e–dem.in.ua/sumy/Petition/View/911). В ній йшлося: З КП СМР «Електроавтотранс» розірвати тимчасовий договір про організацію перевезення пасажирів на маршруті №65 «Героїв Крут – Автовокзал», та організувати автобусний маршрут загального користування «Аеропорт — Інтернаціоналістів».
Петиція набрала достатню кількість голосів. Але на голоси сумчан поклали болт.
Споживчий кошик в Україні 2020: їжте тільки не вдавіться [su_button url=”https://www.odindoma.sumy.ua/korisna-informacija/spozhivchij-koshik-v-ukraini-2020-izhte-i-ne-podavitsja/” target=”blank” size=”4″]ЧИТАТИ[/su_button]
Логіка в цій петиції була … Дублювати рух маршрутки №3 взагалі було б ідеально. Але хто ж в Сумах пустить комунальний транспорт в збиток приватним перевізникам? Простіше ж просити з бюджету міста, ніж налагодити роботу КП і звести збитки до мінімуму.
Я багато разів спілкувався з директором КП В.Однорогом і він мені казав, що підприємство можна вивести не просто в нуль, а навіть в прибуток, нехай і невеликий (КП завжди вважається збитковим) … Він говорив переконливо! Але роки пройшли і де прибуток?
![](https://scontent.fiev25-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/84446781_507939866593607_553918032334815232_n.png?_nc_cat=108&_nc_ohc=xrA-oKy_KnoAX9Jo05T&_nc_ht=scontent.fiev25-2.fna&oh=33031a45b029012aa220c5655b025841&oe=5ECFC63E)
Де прибутковий маршрут №65, який став зникати, випаровуватися? Такий собі фантомний маршрут. Ви його бачили? Ні! А він є! Спершу багатомісні автобуси на маршруті замінили на невеликі, а потім і зовсім зрідка можна було побачити один білий старий автобус з №65. Сьогодні, 11 лютого, на маршрутці немає жодного автобуса №65
На позаминулому тижні я звернувся до КП СМР Електроавтотранс з проханням пояснити, як же так вийшло? Можливо дійсно спочатку маршрут приносив прибуток, а потім перестали люди їздити в автобусах… все буває. А транспортні активісти, як завжди, безпідставно поливають брудом КП. Мені двічі обіцяли надати відповідь. Але її немає.
Ніхто ще в Сумах не домігся роз’яснень від КП по цьому маршруту.
В такому випадку, все зводиться до того, що лохонулися в КП і не можуть відкрито визнати, що чиясь дурна ідея коштувала підприємству чималих грошей. Як ще можна пояснити те, що відповіді на питання по маршруту №65 тримають під сімома замками? У той час як сам маршрут тихо злили..
Інакше б прибутковий маршрут продовжував би курсувати …
А якщо є збитки, то хтось їх повинен покривати і бажано робити це за рахунок того, хто свого часу помилився.