Збиткове підприємство в Сумах: хто розводить “зайців” у комунальному транспорті?
|Час минає, але нічого не змінюється…
Вже неможливо собі уявити місто Суми без тролейбусів. Але підприємство КП СМР «Електроавтотранс» (колись СТУ) багато років є збитковим для міста. І це сумний факт!
При цьому, багато хто не проти сісти в крісло директора цього збиткового підприємства. Он скільки вже топ-менеджерів за останні роки там побувало. Але мова не про них …
[su_row][su_column size=”1/2″ center=”no” class=””][/su_column] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]Ранок (приблизно 7:50), 19 лютого, тролейбус 249, маршрут №5. З вул. Героїв Крут салон битком заповнений пасажирами. Дивно, але пенсіонерів майже немає. Тролейбус без кондуктора. До водія претензій немає. Це той рідкісний випадок, коли зупинки оголошуються (без автоматики, сама жінка оголошувала), нагадується про те, що потрібно сплатити [/su_column][/su_row] за проїзд, попереджається про закриття дверей і все це на рідній мові. Ця людина повинна сидіти за кермом нового тролейбуса, а не старого!
Судячи з усього, багато сумчан готові повіситись за 4 грн, аби не платити … Але й не про них мова …
За моїми скромними підрахунками близько 25 осіб (на третій площадці -від Г.Крут до центру), не сплатили за проїзд. А це, мінус 100 гривень для КП. Час пік у Сумах мінімум два рази, вранці і ввечері. Тобто, це як мінімум 200 грн в день цей тролейбус виручки не привезе. Множимо на 30 днів, отримуємо 6000 грн на місяць. Скільки тролейбусів та автобусів у Сумах без кондуктора? Припустимо – 10 од. У підсумку ми маємо 60 000 чистого збитку для підприємства щомісяця. Це за скромними підрахунками за ДВА рейси на день.
Що таке 60 000 грн для підприємства? Це зарплата 6 водіїв або 10 кондукторів.
Справа по стадіону «Авангард» у Сумах: що змінилося за рік? [su_button url=”https://www.odindoma.sumy.ua/misto/sprava-po-stadionu-avangard-u-sumah-shho-zminilosja-za-rik/” target=”blank” size=”4″]ЧИТАТИ[/su_button]
У КП постійно шукають кондукторів та контролерів. Але якщо шукають постійно, значить не затримуються люди … Про причини можна лише здогадуватися.
Але я знаю вихід. Напевно в КП є кабінетні працівники, які вештаються по підприємству, зображуючи видимість роботи. Вони Є! Раз вони все одно отримують зарплату, так може в годину пік вони зможуть перевіряти квитки в тих тролейбусах і автобусах, де немає кондуктора?
Адже за рік це 720 000 грн. збитку. Хтось повинен за це відповідати … ХТО?
[su_row][su_column size=”1/2″ center=”no” class=””][/su_column] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]Звичайно, у когось з цих пасажирів на руках може бути проїзний квиток або інший документ, що дає право на безкоштовний проїзд. Обектівно це так, але і це припущення. Але і наведені цифи є приблизними за підрахунками. Адже тролейбуси і автобуси з табличкою “Без кондуктора” працюють не по ДВА рейси на день, а більше.Так що і зазначена сума в 720 000, при згаданих умовах, [/su_column][/su_row] є мінімальною сумою збитків.
Так само об’єктивно слід зауважити, що якби всі сумчани чесно платили за проїзд, то кондуктори взагалі не потрібні були. Але це з розряду фантастики …
Історія: Тролейбусний рух в Сумах було відкрито 25 серпня 1967 року 25 б / у тролейбусами…
Фото зі швидкою – один із прикладів куди можна витратити 720 000 грн