«Ми не винні»: МАУ відмовили сумським спортсменам в поверненні коштів за квитки

Сумський тренер зі спортивної аеробіки Оксана Дубинська розповіла у фейсбуці про випадок, який стався зі скасуванням авіарейсу в Бухарест у зв’язку з епідемією коронавірусу.

«ПРОШУ РЕПОСТУ!!!

Шановні юристи, треба Ваша допомога.

Шановна спортивна спільнота!!!

На початку березня команда за спортивної аеробіки планувала поїздку на змагання до міста Бухарест з 22 по 24 квітня.

Тренер та 3 спортсмени, які згодом повинні були представляти збірну команду України зі спортивної аеробіки на Чемпіонаті Світу.

Для них цей старт був дуже важливим. Авіа-білети купили онлайн через сайт Fly UIA . Оплатили через банківський платіж, в якому вказано отримувач коштів «Міжнародні Авіалінії України», але … Звісно у сьогоднішніх умовах спалаху #COVID19 рейс було відмінено.

Повідомлення від «Contact UIA <Contact@flyuia.com> ;»:

«Шановний Пасажире,

Інформуємо Вас, що рейс PS9059/7W759 Київ — Бухарест 22 квітня скасовано.

Просимо вибачення за пов’язані з цим незручності й сподіваємося на Ваше розуміння.

У цій ситуації ми пропонуємо Вам змінити дату подорожі або ж залишити квиток для подальшого використання протягом терміну його чинності. Для внесення змін до Вашого квитка, будь ласка, зверніться за місцем його придбання.

У разі, якщо авіаквитки були придбані на інтернет ресурсах МАУ (сайт, мобільний додаток, соцмережі Facebook, Instagram, Twitter), а також через контакт-центр компанії, просимо звертатись за посиланнями:

до контактного центру МАУ за телефоном +38 044 593 76 40, або 566 (з мобільного в Україні)

Ми розуміємо, що скасування рейсу призвело до незручностей, а також усвідомлюємо, що не зможемо обробити всі заявки одночасно, і щиро просимо за це вибачення. Проте безпека польотів і здоров’я пасажирів є для нас пріоритетом, а виконання рекомендацій урядів низки країн є обов’язковою умовою для їх забезпечення.

З повагою,

Міжнародні Авіалінії України».

Звісно, у зв’язку з цим, ми заповнюємо форму на повернення коштів, за ненадану послугу від Fly UIA, як компанію, яка попередньо отримала повну оплату за замовлення.

Відповідь від МАУ:

«Customerrelations <customerrelations@flyuia.com>;

Шановна Анно,

Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» (МАУ) засвідчує вам щиру повагу та на ваше звернення повідомляє наступне.

Під час придбання авіаквитків пасажири знайомляться і повною мірою погоджуються з умовами договору перевезення і Правилами повітряних перевезень пасажирів і багажу авіакомпаній, рейсами яких вони планують здійснити подорож.

Гроші за повернуті Укрзалізниці квитки доведеться чекати до 6 місяців[su_button url=»http://www.odindoma.sumy.ua/news/groshi-za-povernuti-ukrzaliznici-kvitki-dovedetsja-chekati-do-6-misjaciv/»]ЧИТАТИ[/su_button]

При цьому, інформуємо вас, що рейс PS9059 за маршрутом Київ – Бухарест виконувався авіакомпанією «Wind Rose».

В даному випадку, відповідальність за затримку, скасування рейсу або відмові у перевезенні несе фактичний (оперуючий) перевізник (WINDROSE-reliable wings).

Ми шкодуємо, що такий випадок стався під час вашого повітряного перевезення, але провини авіакомпанії МАУ в цьому немає.

Щиро сподіваємося, що ваші подальші подорожі будуть викликати у вас лише приємні спогади.

Best regards,

Nataliia Kuzmenko

Customer Relations Manager

Ukraine International Airlines».

Тобто виходить, що кошти платіть в МАУ, а ми так тут не причому, просто боком стояли.

Як то кажуть «…а фуфаєчку так і не дали…».

Шановні друзі ПРОШУ ВАС ПРОКОНСУЛЬТУВАТИ, ЯК ЮРИДИЧНО ВІРНО ОФОРМИТИ ПРЕТЕНЗІЮ НА ВІДШКОДУВАННЯ КОШТІВ!!!Прошу РЕПОСТУ!», — написала вона.

ПРОШУ РЕПОСТУ!!!Шановні юристи, треба Ваша допомога.Шановна спортивна спільнота!!!На початку березня команда за…

Опубліковано Oksana Dubynska Пʼятниця, 20 березня 2020 р.

dancor

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *